Kidsclub, huisje opknappen en dagje Windhoek - Reisverslag uit Rehoboth, Namibië van Rene Centre - WaarBenJij.nu Kidsclub, huisje opknappen en dagje Windhoek - Reisverslag uit Rehoboth, Namibië van Rene Centre - WaarBenJij.nu

Kidsclub, huisje opknappen en dagje Windhoek

Door: Jessie en Britt

Blijf op de hoogte en volg Rene

27 Juli 2016 | Namibië, Rehoboth

Hallo lieve lezers,
Excuses voor de verlate blog. Wij gaan jullie nu meenemen in de avonturen die wij maandag en dinsdag hebben beleefd!

Maandagochtend zijn wij met een hele groep jongeren richting het huisje van Samuël en Sandy gegaan. Afgelopen zaterdagavond troffen wij Sandy dronken aan onderweg naar huis. Wij schrokken zo van wat wij daar zagen in het huisje dat wij Sandy beloofd hebben om een grote schoonmaak te houden. Dit stond dus maandagochtend op het programma.
Als eerst hebben wij heel het huisje leeg geruimd. Sandy heeft zelf de spullen en kleren uitgezocht wat ze wilde houden. Toen hebben wij geveegd, ramen gelapt en de rest schoon gepoetst. Daarna hebben wij een likje (roze en blauwe) verf op de muren aangebracht!
Ondertussen was er een groepje die nieuwe matrassen en dekens voor Samuël en Sandy gingen kopen. (Zie foto's voor het resultaat)

Om 14.00 uur die middag begon de kidsclub. Wij hebben met alle kinderen samen gedanst, gezongen, spelletjes gespeeld, geknuffeld en gelachen! Het is onbeschrijfelijk om te zien hoe gelukkig die kinderen hier zijn met het stukje aandacht wat wij hen nu kunnen geven.
Voordat de kinderen richting huis gaan krijgen zij een warme maaltijd.

Dinsdag stond een dagje Windhoek op het programma. wij zijn om 10.00 uur vertrokken. Eerst hadden wij een uurtje de tijd om daar alles te verkennen, daarna gingen wij gezamenlijk lunchen. Dit duurde iets langer dan gepland. Al het eten en drinken werd één voor één geserveerd. De laatste heeft dus anderhalf uur moet wachten. Geduld is dus een schone zaak! Maar het smaakte gelukkig wel erg lekker.
We hebben een super gezellige shopdag gehad. Zelfs Sven is geslaagd en vond het leuk. Hij zat namelijk liever de hele dag op het terras (:

's Avonds zijn wij wezen uiteten. Hier was her ook erg lekker en gezellig. Samen de dag doorpraten en showen wat we gekocht hadden.

Vanochtend is er een groep richting het ziekenhuis gegaan. Daar hebben zij de kinderen gewassen, verschoond en mee geknuffeld.

Dikke kus van ons allen!

• 27 Juli 2016 - 15:35

Wolter En Evelien Alkema:

Leuk om weer te lezen wat jullie de afgelopen dagen hebben beleefd.

Wij wensen jullie nog een ontzettend mooie en onvergetelijke week toe met elkaar.

Tot de volgende blog maar weer.

lieve groeten voor iedereen.

• 27 Juli 2016 - 20:45

Stephen:

Bedankt voor de update. Mooi dat jullie in actie komen! Gods zegen verder daar.