Het grote avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Rehoboth, Namibië van Rene Centre - WaarBenJij.nu Het grote avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Rehoboth, Namibië van Rene Centre - WaarBenJij.nu

Het grote avontuur is begonnen!

Door: ouderenverwenactiviteit-groepje

Blijf op de hoogte en volg Rene

20 Juli 2016 | Namibië, Rehoboth

Lieve allemaal,

De reis is dan eindelijk officieel begonnen!
Na een voorspoedige rit met de bus kwamen we vroeg aan in Frankfurt.
We hadden nog 3 uur totdat we door de douane konden, dus de meesten brachten eerst een bezoek aan de BurgerKing (voor de een wat succesvoller dan voor de ander) en daarna liepen we wat rond op het vliegveld. Om 19:00 uur was het dan zover, we konden door de douane.
Na wat gekluns met tassen en verdachte spullen (zonnebrand, pindakaas, gel, spandoekhaken en meer...), mochten we toch allemaal mee met het vliegtuig. Om 20:15 uur steeg het vliegtuig op en voor sommige vloog de tijd voorbij en voor anderen leek het een eeuwigheid te duren.
Rond 5 uur, lokale tijd, landden we veilig op de verschrikkelijk koude (!)Namibische bodem. Vervolgens zaten we rond half 7 's ochtends aan de patat met een veel te vette tosti.
Na deze flinke maaltijd, die velen van ons niet opkregen, vertrokken we in twee busjes richting Rehoboth, Block E. De natuur was heel mooi en uitgestrekt en we zijn meerdere aapjes, wilde zwijnen en bokjes tegen gekomen. Toen we om half 10 aankwamen bij het RKC, was iedereen erg moe, maar nog steeds nieuwsgierig naar het centrum en omgeving, dus we kregen meteen een rondleiding van DE Rene.
Daarna konden we even rusten, lunchen en ons klaar maken voor onze eerste kennismaking met Block E. Het was een hele bizarre ervaring en eigenlijk te veel en te indrukwekkend om alles wat wij zagen en voelden, op te kunnen schrijven. We hebben mensen ontmoet uit de Blikkies en kregen meer uitleg over het leven in deze wijk. Bij de laatste stop hebben we nog voor mensen gebeden voor genezing en dat maakte diepe indruk op de hele groep. Na deze bijzondere gebeurtenissen, gingen we weer terug naar het RKC en om 17:00 uur stond een heerlijke spaghetti met salade voor ons klaar.
We sloten de maaltijd af met Afrikaans gezang.

Vanavond staat er niks gepland, dus we gaan lekker douchen en uitrusten zodat we er morgen weer tegenaan kunnen!

Liefs,
ons

• 20 Juli 2016 - 22:20

Casper:

Wow, mooi om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad en veilig daar zijn aangekomen. Gelijk al een mooie ervaring met elkaar gehad in E! Tof! Veel zegen met elkaar en de locals!
    Groeten, Casper en Yvonne

• 21 Juli 2016 - 07:25

Priscilla :

Wat leuk om jullie zo te volgen! Veel zegen allemaal!gaaf dat jullie dit doen! Ik ben benieuwd nd vervolgverhalen. Groetjes Priscilla

• 21 Juli 2016 - 08:24

Maaike:

Dank voor dit mooie verslag! Fijn dat iedereen het vliegtuig in mocht en de reis goed is gegaan! Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan op de 1e dag. Jullie zijn nu al een zegen op die plek. Geniet van deze nieuwe dag en Gods zegen bij jullie activiteiten vandaag. Groetjes, Maaike

• 21 Juli 2016 - 10:30

José En Jan Willem:

Heerlijk om zo op de hoogte te blijven en verbonden te zijn ! Veel vreugde en nieuwe energie toegewenst na zon indrukwekkende dag ! José en Jan Willem

• 21 Juli 2016 - 12:00

Els:

Wat mooi om te lezen dat de reis, die voor sommigen best spannend geweest zal zijn, zo goed is gegaan! En dan meteen zo'n ervaring er achteraan... heel bijzonder! Geniet en veel zegen voor jullie allemaal! Els

• 21 Juli 2016 - 12:01

Stephen En Inge:

Geweldig om zo de eerste belevenissen te lezen. Indrukwekkend.
    We zien alweer uit naar het nieuwe verslag met de nieuwe avonturen. Veel zegen en plezier daar met elkaar! Stephen en Inge

• 21 Juli 2016 - 12:14

Machteld Van Werven:

Leuk om jullie zo te volgen.Veel zegen en plezier daar met elkaar.Hartelijke Groet de van Werventjes

• 21 Juli 2016 - 13:26

Joanneke:

Wauw! Al van alles beleefd... Blessings!
    Joanneke

• 21 Juli 2016 - 20:12

Oma Fenny:

Geweldig te horen dat de reis goed is verlopen. Jullie allen heel veel goeds gewenst tijdens deze reis.
    ik ben benieuwd naar de verhalen.

• 21 Juli 2016 - 22:34

Henk En Thea:

Wow, bijzonder om te lezen. We zijn trots op jullie dat jullie dit avontuur aan zijn gegaan en zijn heel benieuwd wat jullie allemaal nog gaan meemaken
    Groetjes en zegen! Thea en Henk

• 22 Juli 2016 - 00:38

Cor & Liesbeth:

Super om te lezen! Leuk om zo alles mee te beleven

• 22 Juli 2016 - 08:45

Jannie:

Geweldig dat jullie deze reis kunnen maken en dat wij jullie via deze blog kunnen volgen. ik wens jullie allemaal hele fijne en bijzondere weken toe!

• 22 Juli 2016 - 09:12

Hans En Anneke:

Mooi om te lezen, jullie zijn gelijk aan de slag gegaan! Heb het goed daar, Gods zegen in alles toegewenst!