De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rene Centre - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rene Centre - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Rene

18 Juli 2016 | Nederland, Zwolle

Goedemorgen ouders, broers, zussen, vrienden en overige familie,

Het is bijna zo ver, morgen stappen we met z'n allen in het vliegtuig richting Namibië! :-)

Wij zullen tijdens onze reis proberen dagelijks een verslag op deze pagina te zetten zodat jullie op de hoogte blijven van onze avonturen.

Groetjes, en wie weet tot morgen bij het uitzwaaien!

• 18 Juli 2016 - 22:40

Bart:

Een gezegende reis samen.

• 18 Juli 2016 - 23:10

Dick:

Ja, ik mag ook met Daniëlle mee. Zie er ontzettend naar uit, wat deze reis ons gaat brengen. Ik vind het spannend. Ik hoop en verlang er naar iets van de Liefde van de Here Jezus tijdens ons verblijf daar, met name in Block E uit te stralen. Dat we gezegend zullen worden en tot zegen mogen zijn. Mijn agenda begint deze week met de bede "De HEERE zegene u!" uit Ruth 2:4. Daar kunnen we het mee doen en rustig gaan. Ik ga nu slapen, lange reis voor de boeg. Tjouw & shalom, Dick

• 19 Juli 2016 - 23:23

Bart: